Monday, November 29, 2010

PFFTH

AHAKKSS...THANKS SEBB PANGGIL AKU MACAM TU.SEKURANG KURANG NYA..AKU NI STILL MAKHLUK ALLAH.AKU BKAN GADUH.TAPI AKU CAKAP BAIK BAIK.PFFTH..WHERE'S YOUR EVIDENCE YG AKU NI CIKARO?PLEASE LA WEH..ITS BETTER XPAKAI TUDUNG DARIPADA MENFINAH MACAM TU.

________________________________________________________________________


ayt akhir dye geli kan..ajing..hahaha..i know that u are ANJING KURAP...hahahaha..shuh shuh..dpt pnkit aq nnty..dye jelez aq ltak gmbr bf aq..so ? kesa ? taw lah kau ny x laku cm adq ankt ksygn kau 2 yg sme gile cm kau kan..bdget bek jerk ckp kat myra azwan..ala..bdak ksuma 2..korang knal kan , xknal diam lah...haha..dye ckp "da lah jgn gado wall to wall ny..malu.." ish..plizz lah..tpy dye gado jgak nan aq wall to wall kan..mmg gile lah p0mpan..aq mmg kmpung p0wn..kesa ? aq taw lah kau ny bndar sbb 2 prgi kau mcm cikaro kan c0z kan BANDAR lah kte kan..eeeyyyekk..na t'muntah aq..kwan kau ckp aq kmp0ng ? ckp kat dorang balek..mekaceh..aq suke cgt.. :)

OH DAMN.

I NEVER KNOW THAT ADA MINAH KAMPUNG YANG MUKA DIA TOTALLY KAMPUNG LA.HAHAHAHAAH.,.MY MOM PUN CAKAP MACAM TU.EVEN MY FRIENDS!HAHAHA..NAK BUAT MACAM MANA DAH KAN..DAH MUKA DIA MCAM TU..LAIN LA KALAU DIA BUAT OPERATION NAK BAGI MUKA DIA TOTALLY BANDAR.SO,DIA SEKOLAH DEKAT SMK BANDAR RINCHING YANG TAK RAMAI SANGAT ORG TU.AND BARU JE DIBUKA.FOR THE FIRST TIME..AKU TENGOK ORANG YG KUAT GILA JELOUS DIA.HAHAHA..MAMA KATA..KALAU SAYANG SANGAT KAT SESEORANG TU..CEPAT PUDAR TU..AKU MEMANG HARAP BENDA TU JADI KAR PEREMPUAN TU.AKU TAHU AKAN TERJADI.I CAN FEEL IT..'AKU TAK PERNAH NAK CARI PASAL DENGAN KAU,CUMA BILA AKU BACA BLOG DIA YANG AKU RASA MARAH.DAN KADANG KADANG AKU RASA GILA BABI PNYA ANNOYING BILA TENGOK ADA GAMBAR BF DIA.AHAHAHAHAHAHHAHAHHAAHAHHAHAHHA...ROFLROFLROFL.

Sunday, November 28, 2010

I LOVE MY COUSIIIIEEEEE




sayang diorg!
IBUUUUUU

I LOVE HER



SHE GORGEOUS


SABREENA I LOVE HER <3




I WILL MISS YOU

Saturday, November 27, 2010

??

0 comments

Wednesday, November 24, 2010


haish ,

im a stalker!!sorry HAZZIM ARIFF
haish , perlu lah cgt kan tlis cm2..klau dlu aku bole time weh..tpy ckunk dye da B'PNYE..
xkan tataw agy kot..aku taw kau baik , lawa , hot n sume2 lah kat kau..
sume laky minat kat kau kan , bf aq p0wn dulu minat kat kau tpy ckunk dye aq pnye..
kau kene lah pham..time wish bufday 2..

hazzim : appy bufday
** : thnx ajim !!
hazzim : wc
** : <3
hazzim : ??
** : haha..nthing

huh..nmpk cgt kau ny na kat bf aku kan..jgn lah wei..rmai agy jntan kat lua sane 2 yg encem , single n t'gile gile kan kau..bukan bf aku..dulu dye na kat kau , kau plak tna kat dye kan..ckunk aku da kple nan dye nper tibe2 cmny..kau x puas aty ape nan aku ckunk..hmm ,

JANGANLA GADUH!!

KUI..PLEASE JANGAN GADUH DGN PHAT???DALA U XNAK BGTAU I KENAPA DOE!! NOW,,,U PERGI LA MINTAK MAAF KAT DIA KE APE KE..HAAA!! XPUN KAN..U BUAT DIA KAD!!SPECIAL UNTUK DIA..BUAT LA!!

Trey Songz - Bottoms Up ft. Nicki Minaj [Official Video]

I HAVE A PERFECT COUSIN

Aku sayangg sangat cousin aku.IFA,INA,ALONG,IBU.diorg baik gila..diorg nie,bolehla aku nak percaya 100%.
For ur guys information kan..lebih baik percaya cousin daripada kawan.okay,sambung balik.


INA=
ina ni seorg yang penyayang..caring..and dia suka kan budak..dia selalu bawak aku pergi mana mana je yang aku nak..dia ngan afat pun selalu bawa aku ronda kl bila malam..lepas tu,bukak tingkap..jerit jerit.the best day in my life..dia ni macam lebih daripada seorang cousin bagi aku,dia mcam seorang kakak  kandung.and jangan lupa.dia pun lawa.kira dia hot gila la..muka look alike macam aku..next year,dia dah tak de dah..sape la yang nak bawak aku pergi jalan jalan kl lagi dah nanti??siapa yang nak bawak aku mana mana aku nak pergi nanti?siapa nak teman aku bukak tingkap,jerit jerit?siapa yang nak ambil berat pasal aku?? sapa nak bawak aku pergi swimming kat club house?siapa yang nak tegur aku bila aku xmandi lagi??siapa nak tolong colour kan rambut aku dengan kasih sayang??sapa yang nak bawak aku ngan ifa pergi gym??INA,ASYA SAYANG INA SANGAT SANGAT.U ARE THE BEST COUSIN EVER.


IFA=
ifa nie..hurm,macam mana nak cakap ea..dia lawa,tinggi macam galah.pandai.ramai kawan.talkative.berbakat.and dia boleh buat split u know!!kira macam dia pun the best cousin ever.kitorang selalu swim sama sama.pergi gym sama sama.jog pun sama sama.umur dia sama ngan aku,dia xada boyfriend.i know she likes someone.i knew ifa!!!!!im a stalker!!hahaha..however,i love you cousin.


ALONG AIN =
along ain..she's gorgeous..kalau apa apa perkataan bi aku xbetul dia selalu betulkan..aku xselalu sngat spend time dgn dia nie..sebab along selalu xda rumah..dia busy.dia designer..so busy-ing 24/7 tapi..haa kau..kalau dah jumpa..macam macam cerita haa..and dia ni tinggi jugak..and a model..dia lawa gilaaa....rambut dia pun lawa..jelous ah ngan rambut dia..tapi,dia pun caring jugak pasal aku,,Tapi,kadang kadang kesian,sebab dia xbalik rumah..penat kan nak create baju semua..BUT,I HOPE,ALONG AKAN BERJAYA!! I LOVE U ALONGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG.
___________________________________________________________________________


SO..THIS IS A STORY ABOUT MY BEST COUSINS EVER..AKU SAYANG DIORANG,LEBIH DARIPADA APA YANG AKU ADA..AKU HARAP DIORANG PUN MACAM TU..
I LOVE U GUYSSS

JANGAN PERCAYA ORANG LEBIH LEBIH

Aku nasihatkan korang..please jangan percaya orang sangat please??
Nanti jd macam aku.ada la sorang minah nie..dia xhot pun la ..dia tu dah la pendek..muka agak kampung..aku xnak kutuk dia..tapi..dah disebabkan dia dah kutuk aku kat blog dia..so,aku ada hak la kan nak kutuk dia balik?
Dia adela tanya aku pendapat pasal pakwe dia..sebab dulu pakwe dia tu..minta couple kat dia tapi aku tak nak..then now..bila si minah ni dah couple ngan budak laki tu...aku xkesah langsung..then..dia adela tanya kat fb..
*is me
yunie : is that minah

yunie : tnye bole..tpy yuni takot.. :)
* : ahahha..tanye jela..ni mesti pasal hazzim
yunie : yup..nper dlu x time hazzim ?
* : huh??mksod yuni??
yunie : yela..kan dulu hazzim mnx kple nan risya..nper x time ?
* : oh...sbb takut dia main risya mcm dulu
yunie : mean??
* : time dia couple ngan risya dulu..dia xbgtau yg dia ada awek lain
yunie : ouh..pnah kple lah ny..awek len ?mksod risya cmne ?
* : yup..kitorg couple 5HARI JE!alya
yunie : ouh..haha..klaka lah 5 hari
* : yuni..xlawak k
yunie : okeoke..sory..nper ? time dye kple nan risyaa dye kple nan alya jgak ker ?
* : haah..dia xbgtau pon yg dia ada awek..bila risya tanya nik ..baru risya tau
yunie : ish..kejam btol !
* : agk
yunie : hmm , sian risya..kl0w x msty smpi ckunk still kple kan ,
* : for sure lah ,
yunie : ouh..so ckunk mara ker yuni kple nan dye ?
* : EH!!! XLA!! MANA ADA!! APE YUNI MEREPEK NIE???? SALAH RISYA GAK XAPP DIA DULU!!!
YA ALLAH..JGN JADI GILA BOLEH X YUNI??
yunie : hmm..okeoke..sory..tpy risya ade feel agy x nan dye ? jujur , yuni x mara
* : huh??aduh..kalau risya tngok older post dia..ade la jugak..sikit je..XBANYAK!!
tp dgr yuni..risya xkan pernah kacau korg
risya xpernah ambil org pnye
xpernah
tnya nik kalau ercaya
*percaya
yunie : okeoke..sory sory..hmm ,
ckit ae ? ouh.. :)
* : xpe..
tp jgn risau la yuni
fikir je yg risya xde langsung dlm hidup korg
yunie : haha..xde lah smpi cm2 skli..
btw ,
thnx jujur nan yuni
*
: x..korg kena fikir mcm tu..risya tau ape yg yuni mesti pernah fikir
mcm tu..i mean like..mesti satu hari risya dtg balik kat hazzim and
whatsoever
ur welcome sayang
yunie
: xde lah..yuni ok jerk..tpy klau risya ade feel kt hazzim agy gtaw
yuni n yuni x kesa..yuni bole kasi hazzim kat risya..klau risya dpt dye
yuni just na ckp jage dye btol2
* : eh eh..
kenapa plak nie?? aduyai..
kan betul risya ckp..mesti yuni ada fikir mcm tu jugak
ape ni yuni
yunie : bnde btol lah yuni ckp , yuni x men2 lah ckunk :D
siyez ok
* : tp yuni..kalau yuni tanya risya sekali lagi mcm nie...sumpah risya blog yuni and hazzim
_________________________________________________________________________
So how??okayy..kita teruskan..lepas tu..dia cakap dia nak benda tu jadi rahsia diantara kitorg berdua je..so aku pun kata okayla..then,suddenly,kawan dia chat ngan aku..kawan dia kata " sya,aku dah tau dah apa yg kau kata ngan yuni "..i was a little bit surprise on that time.tapi aku xdela kesah sngat sebab kawan dia ni boleh dipercayai lagi..suddenly,hati aku tergerak nak tengok blog dia..aku bukak la..aku time bukak tu...aku rasa macam nak menjerit satu rumah!!dah la aku tengah lapar!!!nasib baik semua org tidur..aku terkejut la..dia copy semua conversation kitorang tu..and dia letak dekat blog dia,..WTH IS THAT MAN?? Kau memang nak cari nahas ngan aku ke ape aku pun xtau la..aku percaya kan kau! 100 % pulak tu!! kau hari tu kau gaduh ngan kawan aku..kawan aku tu kira lemah lagi..dia mengalah..tapi kalau ngan aku memang salah orang la..tak pe la..aku nak dengar penjelasan dari kau..tu je..

HAIR FALL

Rambut..oo rambut...kenapa la kau gugur time time macam nie??please tumbuh balik please??aku sayang kau la!!! woargh!!!kalau kau tumbuh balik and xgugur..i will take a good care of you :DDD
:'((((((((