HELLO :) HEY LAMA XPOST SOMETHING ON MY BLOG.
JUST I'M TO BUSY WITH MY STUDY AND SCHOOL :)
HMM KELAS KRK 2 NI MAKIN OKAY LAH.BETTER THAN AWAL TAHUN LAH.
KAWAN KAWAN PUN DAH RAMAI YANG LIKE BAGI KERJASAMA AND STUFF.
CIKGU PUN OKAY.KERJA SEKOLAH PUN SETAKAT NI SEMUA SIAP.TAK DE YANG KENA DENDA PUN.TAHUN BARU.SO AZAM PUN KENA LAH BARU KAN KAN?I'VE GOT NOTHING TO SAY MUCH LAH.hmm.so bye
FML
Friday, February 11, 2011
Friday, December 3, 2010
RESULT RESULT
3 DISEMBER. WOARGH!!HARI YANG PALING MENAKUTKAN OKAYY :))
OKAY.PUKUL 4;30 DAH BANGUN DAH.OKAY PUKUL 8 DAH PERGI SEKOLAH DAH DENGAN ABAH.AKU YANG DATANG FIRST SEKALI.PUAN AZLILA XDE,SO PUAN NORYZANA AND CIK FADHLINA YANG GANTI.TENGOK LIST TU..AKU DAPAT NUMBER 15 A LITTLE BIT SURPRISE.BUT TAK KESAH SANGAT.SBAB CIKGU KATA ADA IMPROVEMENT :))
AKU TANYA LA CIKGU,CIKGU CIKGU, LIST NAIK TURUN KELAS ADA TAK?
CIKGU KATA LEPAS CHRISTMAS BARU ADA.THEN BILA DAH BALIK,CHAT NGAN KAWAN DEKAT FB,ADA KAWAN KATA YANG DAJ TAU KEDUDUKAN KELAS.AKU PERGI BALIK KELAS DAH ALHAMDULILLAH.AKU MAINTAIN LAGI DEKKAT KELAS 2 KRK2 NANTI.
-ALHAMDULILLAH-
OKAY.PUKUL 4;30 DAH BANGUN DAH.OKAY PUKUL 8 DAH PERGI SEKOLAH DAH DENGAN ABAH.AKU YANG DATANG FIRST SEKALI.PUAN AZLILA XDE,SO PUAN NORYZANA AND CIK FADHLINA YANG GANTI.TENGOK LIST TU..AKU DAPAT NUMBER 15 A LITTLE BIT SURPRISE.BUT TAK KESAH SANGAT.SBAB CIKGU KATA ADA IMPROVEMENT :))
AKU TANYA LA CIKGU,CIKGU CIKGU, LIST NAIK TURUN KELAS ADA TAK?
CIKGU KATA LEPAS CHRISTMAS BARU ADA.THEN BILA DAH BALIK,CHAT NGAN KAWAN DEKAT FB,ADA KAWAN KATA YANG DAJ TAU KEDUDUKAN KELAS.AKU PERGI BALIK KELAS DAH ALHAMDULILLAH.AKU MAINTAIN LAGI DEKKAT KELAS 2 KRK2 NANTI.
-ALHAMDULILLAH-
Wednesday, December 1, 2010
I HATE MY LIFE
ASYA TAU KORANG RASA RIMAS BILA ASYA 24 JAM TEXT KORANG.
MACAM KALAU FRIEND KAT FB PUN..ADA KAWAN KORANG ADD ASYA.ASYA APPROVE JE.SEBAB ASYA TAU KAWAN KORANG SEMUA BAIK BAIK.KALAU YANG ASYA ADA ADD KAWAN KORANG TU SEBAB DIORANG NAMPAK BAIK JER.TAPI,TAK AYAH LA NAK BUAT STATUS MACAM TU.ASYA JADI MACAM NI..SEBAB I HAS NO FRIENDS AT HOUSE.ASYA CUMA ADA DEKAT SEKOLAH.SEKAT RUMAH..DIORANG SEMUA XSELALU KELUAR.BILA MAMA AJAK PERGI RUMAH KORANG,ASYA BERSEMANGAT,SEBAB ASYA RASA HAPPY DENGAN KORANG.AND ASYA RASA MACAM SEMUA MASALAH ASYA,TENSION SEMUA HILANG.KORANG SELALU HAPPY KAN ASYA.ASYA XPERNAH ADA COUSIN SEBAIK KORANG.I AM SO SORRY SEBAB LETAK NI KAT BLOG SEBAB DAH TAK DE ORANG DAH ASYA NAK CAKAP.SO ASYA TAK KAN KACAU KORANG.KAWAN KAWAN KORANG YANG ADD ASYA ASYA DAH DELETE.YANG ASYA ADD PUN ASYA DAH DELETE.YANG ASYA KENAL JE ASYA TAK DELETE.SO OKAYY.BYE I LOVE U GUYS.
MACAM KALAU FRIEND KAT FB PUN..ADA KAWAN KORANG ADD ASYA.ASYA APPROVE JE.SEBAB ASYA TAU KAWAN KORANG SEMUA BAIK BAIK.KALAU YANG ASYA ADA ADD KAWAN KORANG TU SEBAB DIORANG NAMPAK BAIK JER.TAPI,TAK AYAH LA NAK BUAT STATUS MACAM TU.ASYA JADI MACAM NI..SEBAB I HAS NO FRIENDS AT HOUSE.ASYA CUMA ADA DEKAT SEKOLAH.SEKAT RUMAH..DIORANG SEMUA XSELALU KELUAR.BILA MAMA AJAK PERGI RUMAH KORANG,ASYA BERSEMANGAT,SEBAB ASYA RASA HAPPY DENGAN KORANG.AND ASYA RASA MACAM SEMUA MASALAH ASYA,TENSION SEMUA HILANG.KORANG SELALU HAPPY KAN ASYA.ASYA XPERNAH ADA COUSIN SEBAIK KORANG.I AM SO SORRY SEBAB LETAK NI KAT BLOG SEBAB DAH TAK DE ORANG DAH ASYA NAK CAKAP.SO ASYA TAK KAN KACAU KORANG.KAWAN KAWAN KORANG YANG ADD ASYA ASYA DAH DELETE.YANG ASYA ADD PUN ASYA DAH DELETE.YANG ASYA KENAL JE ASYA TAK DELETE.SO OKAYY.BYE I LOVE U GUYS.
Monday, November 29, 2010
PFFTH
AHAKKSS...THANKS SEBB PANGGIL AKU MACAM TU.SEKURANG KURANG NYA..AKU NI STILL MAKHLUK ALLAH.AKU BKAN GADUH.TAPI AKU CAKAP BAIK BAIK.PFFTH..WHERE'S YOUR EVIDENCE YG AKU NI CIKARO?PLEASE LA WEH..ITS BETTER XPAKAI TUDUNG DARIPADA MENFINAH MACAM TU.
________________________________________________________________________
________________________________________________________________________
ayt akhir dye geli kan..ajing..hahaha..i know that u are ANJING KURAP...hahahaha..shuh shuh..dpt pnkit aq nnty..dye jelez aq ltak gmbr bf aq..so ? kesa ? taw lah kau ny x laku cm adq ankt ksygn kau 2 yg sme gile cm kau kan..bdget bek jerk ckp kat myra azwan..ala..bdak ksuma 2..korang knal kan , xknal diam lah...haha..dye ckp "da lah jgn gado wall to wall ny..malu.." ish..plizz lah..tpy dye gado jgak nan aq wall to wall kan..mmg gile lah p0mpan..aq mmg kmpung p0wn..kesa ? aq taw lah kau ny bndar sbb 2 prgi kau mcm cikaro kan c0z kan BANDAR lah kte kan..eeeyyyekk..na t'muntah aq..kwan kau ckp aq kmp0ng ? ckp kat dorang balek..mekaceh..aq suke cgt.. :)
OH DAMN.
I NEVER KNOW THAT ADA MINAH KAMPUNG YANG MUKA DIA TOTALLY KAMPUNG LA.HAHAHAHAAH.,.MY MOM PUN CAKAP MACAM TU.EVEN MY FRIENDS!HAHAHA..NAK BUAT MACAM MANA DAH KAN..DAH MUKA DIA MCAM TU..LAIN LA KALAU DIA BUAT OPERATION NAK BAGI MUKA DIA TOTALLY BANDAR.SO,DIA SEKOLAH DEKAT SMK BANDAR RINCHING YANG TAK RAMAI SANGAT ORG TU.AND BARU JE DIBUKA.FOR THE FIRST TIME..AKU TENGOK ORANG YG KUAT GILA JELOUS DIA.HAHAHA..MAMA KATA..KALAU SAYANG SANGAT KAT SESEORANG TU..CEPAT PUDAR TU..AKU MEMANG HARAP BENDA TU JADI KAR PEREMPUAN TU.AKU TAHU AKAN TERJADI.I CAN FEEL IT..'AKU TAK PERNAH NAK CARI PASAL DENGAN KAU,CUMA BILA AKU BACA BLOG DIA YANG AKU RASA MARAH.DAN KADANG KADANG AKU RASA GILA BABI PNYA ANNOYING BILA TENGOK ADA GAMBAR BF DIA.AHAHAHAHAHAHHAHAHHAAHAHHAHAHHA...ROFLROFLROFL.
Sunday, November 28, 2010
Saturday, November 27, 2010
??
i update oleh yunie pada 3:11 AM 0 comments
Wednesday, November 24, 2010
haish ,
im a stalker!!sorry HAZZIM ARIFF
haish , perlu lah cgt kan tlis cm2..klau dlu aku bole time weh..tpy ckunk dye da B'PNYE..
xkan tataw agy kot..aku taw kau baik , lawa , hot n sume2 lah kat kau..
sume laky minat kat kau kan , bf aq p0wn dulu minat kat kau tpy ckunk dye aq pnye..
kau kene lah pham..time wish bufday 2..
hazzim : appy bufday
** : thnx ajim !!
hazzim : wc
** : <3
hazzim : ??
** : haha..nthing
huh..nmpk cgt kau ny na kat bf aku kan..jgn lah wei..rmai agy jntan kat lua sane 2 yg encem , single n t'gile gile kan kau..bukan bf aku..dulu dye na kat kau , kau plak tna kat dye kan..ckunk aku da kple nan dye nper tibe2 cmny..kau x puas aty ape nan aku ckunk..hmm ,
di update oleh yunie pada 8:27 PM 0 comments
------------------------------------------------------------
wtf sial??pahal doe..or gurau je kot,,kau kalau xtau cerita,,diam jela ...pahal..dia kawan aku..salah ke aku buat mcm tu?? ada masalah ke kalau aku hot ke ape ke..bodssss
Subscribe to:
Comments (Atom)













